Bokningsvillkor för företag

Allmänna bokning- och avbokningsregler för arrangemang på Villa Soludden

  • Vid avbokning senare än 8 veckor före konferensen/eventet debiteras 50% av det avtalade priset för all inclusive-paket, hel- och halvpension, konferenslokaler och måltider eller andra paket. Allt i den mån lokalerna ej kunnat återsäljas. Vid avbeställning senare än 6 veckor före konferensen debiteras 75% av det avtalade priset och vid avbeställning senare än 4 veckor före konferensen debiteras 100%, allt dock i den mån lokalerna ej kunnat återsäljas.

Ansvar/Betalningsvillkor:

  • Senast 2 veckor innan eventet tar plats stämmer kund och leverantör av med antal personer som slutligen minst ska faktureras. Fakturan e-postas vanligtvis 2 veckor innan konferensen och förfaller 10 dagar senare.

För bekräftelse av bokning gäller:

  • Bekräftelsemail från kunden med kundens faktureringsuppgifter alt. Digital signering via SCRIVE.